Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

31.1.2019 11:12 | Автор:

Уперше майже 100 українських телеканалів отримали можливість якісного медіапланування

Перше індустріальне дослідження регіональних телеканалів «Локал ТБ», яке на замовлення Незалежної асоціації телерадіомовників здійснює компанія Factum Group Ukraine, запрошує рекламодавців, рекламні агенції, локальні та регіональні телеканали взяти участь у проекті у 2019 році. Від старту дослідження у 2017 році відбулося три хвилі, наступна запланована на лютий поточного року. 

«Локал ТБ» – це єдина система вимірювань аудиторії локальних телеканалів в Україні. Її ключовою ціллю є з’ясувати основні показники ТБ-перегляду по регіонах, зокрема рейтинги, частки (долі), охоплення, час перегляду. Також дослідження допоможе регіональним телеканалам детально проаналізувати свою аудиторію, спланувати рекламні кампанії та оптимально скорегувати свою сітку мовлення. Для рекламних агенцій участь у дослідженні – можливість побачити реальне охоплення рекламної кампанії, пропонувати рекламодавцям ефективніші рішення.

«Регіональні телекомпанії повинні мати  доступ до регулярно оновлюваних даних про їхню аудиторію. Це було і залишається одним з головних завдань нашої асоціації. Відсутність такої інформації не дає можливість ані розвиватися, ані оптимізувати свої ресурси, ані ефективно працювати з рекламодавцями. Завдяки дослідженню «Локал ТБ» ситуація змінилася. Я переконана, що це новий крок у розвитку регіональних медіа в Україні», – розповідає Катерина М’ясникова, виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників.

Дослідження здійснюється методом mix-mode survey – це комбінація CAWI (70% вибірки опитується онлайн) та CAPI (30% вибірки, що не є постійними користувачами інтернету, опитуються на дому у респондента з використанням планшету), за методикою Day After Recall. Дані дослідження конвертуються в програмне забезпечення Супернова, якою користуються українські представництва рекламних холдингів.

Опитування проводиться в 19 містах: у Вінниці, Дніпрі, Запоріжжі, Івано-Франківську, Луцьку, Львові, Маріуполі, Одесі, Полтаві, Рівному, Сумах, Тернополі, Ужгороді, Харкові, Херсоні, Черкасах, Чернівцях, Чернігові, Чорноморську. Респонденти – мешканці, віком 18-54 роки. Вибірка - 12 тис.

«Це наразі перше системне дослідження, мета якого – розкрити потенціал локального ТБ як потужного каналу доступу до різних цільових груп. 33% телеаудиторії споживають локальні канали щотижня та частіше, а в деяких обласних центрах України доля перегляду (shr%) локальних каналів досягає 14%», – коментує Іван Дубинський, директор Factum Group Ukraine.

Для отримання інформації про вартість участі в дослідженні контактуйте: Олександр Дубінський – oleksandr.dubinskyi@factum-ua.com.

Дослідження відбувається за підтримки Національного Фонду Підтримки Демократії (NED).

Factum Group Ukraine

Factum Group Ukraine – частина міжнародного дослідження мережі Factum Group. Дослідницька мережа об’єднує 11 країн Центральної та Східної Європи з головним офісом у Чехії. Factum Group надає компетентні та інноваційні послуги для найбільш вимогливих замовників маркетингових досліджень, які орієнтовані на професійний підхід з вивчення перспективних можливостей та різноманіття Центрально-Східної Європи.

Прес-центр НАМ

 

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Тетяна Лебедєва
Тетяна Лебедєва
Недавно на сайте «Телекритика» прочла интервью с Натией
Переглядів: 14722  Коментарів: 0
Ольга Большакова