Join to IAB
User login Login Password Registration Entry

 

News

CategoriesIAB news

9.6.2017 12:14 | Author:

Українська медіа Є-школа (UMESchool), оголошує прийом заявок на курс МЕДІА МЕНЕДЖМЕНТ

Запрошуємо менеджерів з регіональних телерадіокомпаній та on-line видань!

Чотирьохмісячний курс починається 2 вересня в Києві. 
Для реєстрації заповніть анкету

https://goo.gl/iPs2uB

Загальна тривалість курсу – 4 місяці. Кожний модуль включає в себе 3 дні очного інтенсиву (Київ), та три тижні – дистанційного навчання із зворотнім зв’язком від тренерів.

·         02.09 – 04.09 Модуль 1. Як розвивати стратегію вашого медіа-бізнесу.

·         29.09 – 01.10 Модуль 2. Як створювати, просувати і продавати контент.

·         27.10 – 29.10 Модуль 3. Як заробляти гроші нестандартними способами і як ними ефективно керувати.

·         24.11 – 26.11 Модуль 4. Як створити ефективну команду сучасного медіа.

Медіаменеджер — це керівник, професіонал, що сам знається на створенні і просуванні унікального контенту. Розуміє стратегію розвитку свого каналу або видання. Чітко визначає аудиторію, для якої створює продукт. І авжеж, ефективно будує комунікацію всередині команди.

Все, що робить медіаменеджер, наближає його ЗМІ до поставлених цілей.

Міжнародний досвід наших тренерів та синергія з різних сфер ЗМІ в нашій програмі будуть корисні і початківцям, і вже досвідченим керівникам.

• Керівник курсу Татьяна Рєпкова - знаний словацький медіатренер, експерт і консультант, засновник міжнародного Клубу медіаменеджерів, автор книги «Новое время», колишній багаторічний директор відділу досліджень та інформаційного менеджменту WAN-IFRA (Франція).

• Ганна Авраменко - експерт у галузі корпоративних фінансів, колишній фінансовий топ-менеджер найрейтинговіших медіахолдингів «Старлайт» та «Україна» .

• Віра Черниш – засновник медіа-консалтингу Simply Media, головний редактор онлайн-журналу Marketing Challenge. Віра створювала нативну рекламу для найбільших ЗМІ Африки та Азії. Раніше вона керувала просування м та монетизацією Forbes, «Корреспондента», «Фокуса», журнала «Деньги».

• Роман Суліма - медіаменеджер з 20-річним досвідом, засновник більш ніж 50 медіапроектів, в минулому - директор з розвитку видавництватва Sanoma Ukraine. Сьогодні - CEO медіастудії Custom Lab.

• Андрій Александров - фахівець зі стратегічного планування медіа-компаній, топ-менеджер БелаПАН, провідного незалежного інформаційного агенства Білорусі, видавець і головний редактор аналітичного видання "Беларусский Журнал".

• Марія Фронощук – керівник та маркетинг-директор незалежного інтернет-журналу Platfor.ma. Разом із командою вивела видання на самоокупність без залучення інвестицій та заснувала бюро спецпроектів Platfor.ma Specials.

• Ірина Когут – консультант з командного менеджменту, засновник Консалтингової компанії PM Business Solution, співоорганізатор першого у Львові всеукраїнського Форуму командоутворення та кар’єри.

Навчання платне – 1500 гривень за весь курс. 
Кількість місць обмежена, тож поспішайте.

“Ukrainian Media E-Learning School” – сучасні курси підвищення кваліфікації для журналістів та медіаменеджерів, що побудовані за німецьким зразком. Спільний проект Незалежної асоціації телерадіомовників (НАМ) та Deutsche Welle Akademie. Українські експерти зі значним досвідом журналістики і медіа менеджменту спільно з німецькими фахівцями створили навчальну програму для журналістів та керівників медіасфери, які прагнуть вдосконалювати свої знання й навички з фаху.

 

Більше деталей на офіційній сторінці у ФБ: https://www.facebook.com/UkrainianMediaESchool/


 

 

Back to

 

Blog IAB

Ольга Большакова
Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Views: 7229  Comments: 0