Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

5.4.2019 11:46 | Автор:

Стартувала нова хвиля регіонального дослідження «Локал ТБ»

Перше і єдине індустріальне дослідження регіональних телеканалів «Локал ТБ» запустило нову хвилю. Стартувала вона 1 квітня 2019 року та охопила 21 обласний центр та три міста – Маріуполь, Павлоград та Чорноморськ. Загальна вибірка дослідження становить 9600 респондентів, віком 18-54 роки.

Дослідження «Локал ТБ» на замовлення Незалежної асоціації телерадіомовників здійснює компанія Factum Group Ukraine.

У новій хвилі до дослідження долучилося КП «Павлоградська телерадіокомпанія» (Дніпропетровська область).  Про мотиви та очікування від участі у «Локал ТБ» розповідає керівник телеканалу Руслан Керімов: «Для невеликих компаній це велика можливість дізнатися про свою аудиторію, отримати чимало корисної інформації, щоб вибудовувати вже на більш професійному рівні комунікацію з клієнтами, серйозніше співпрацювати з рекламними агенціями та медіабаєрами. За 25 років існування каналу ми не брали участі у жодних серйозних маркетингових соціологічних дослідженнях, працювали по факту «в сліпу». Тому для нас участь у «Локал ТБ» – це важливий крок і перспектива, що на місцеві телеканали зайдуть рекламодавці, які нарешті побачать конкретні цифри».

«Локал ТБ» – це єдина система вимірювань аудиторії локальних телеканалів в Україні. Її ключовою ціллю є з’ясувати основні показники ТБ-перегляду по регіонах, зокрема рейтинги, частки (долі), охоплення, час перегляду. Також дослідження допоможе регіональним телеканалам детально проаналізувати свою аудиторію, спланувати рекламні кампанії та оптимально скорегувати свою сітку мовлення. Для рекламних агенцій участь у дослідженні – можливість побачити реальне охоплення рекламної кампанії, пропонувати рекламодавцям ефективніші рішення.

Дослідження здійснюється методом mix-mode survey – це комбінація CAWI (70% вибірки опитується онлайн) та CAPI (30% вибірки, що не є постійними користувачами інтернету, опитуються на дому у респондента з використанням планшету), за методикою Day After Recall. Дані дослідження конвертуються в програмне забезпечення Супернова, якою користуються українські представництва рекламних холдингів.  Від старту дослідження у 2017 році відбулося чотири хвилі.  Дослідження відбувається за підтримки Національного Фонду Підтримки Демократії (NED).

Прес-служба НАМ

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Наталя Беднарська
Наталя Беднарська
Проработав более 10 лет в медиа, я лично сталкивалась с нехваткой решени
Переглядів: 6590  Коментарів: 0
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 23056  Коментарів: 0