Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

8.6.2016 10:47 | Автор:

На 20 мережевих радіостанціях вранці та ввечері лунатиме гімн України

Державний гімн України звучатиме двічі на день в ефірах усіх радіостанцій, що входять у міжгалузеве об’єднання «Радіокомітет». Таке спільне індустріальне рішення було прийнято вчора, 7 червня. Вранці, о 06.00 год, та ввечері, о 24.00 год, гімн лунатиме на: Хіт FM, Radio Roks, «Русское радио Украина», Kiss FM, радіо Relax, радіо «Мелодія», радіо «Люкс», «Радіо 24», «Наше радіо», Авто радіо, Ретро FM, lounge FM, Джем FM, радіо «Голос столицы», NRJ, радіо «Шансон, «Любимое радио», «Бізнес радіо», DJFM.

Ігор Чернишов, директор радіогрупи «Тавр», коментуючи рішення «Радіокомітету», стверджує – під час буремних часів  українцям, як ніколи, необхідний дух єднання: «Ми обговорили в «Радіокомітеті» запропоновану ідею транслювати двічі на день гімн, і вирішили розповсюдити її на усі радіостанції об’єднання. До речі, практику трансляції гімну вже мають окремі станції радіогрупи «Тавр». Зокрема, слухачі Radio Roks тривалий час о 7 ранку прокидаються під «Ще не вмерла України». Цю ініціативу ми розповсюдимо й на інші станції, щоб день українця, який слухає і любить радіо, розпочинався і закінчувався нашою головною мелодією. Сьогодні важливо культивувати любов до країни, і не втрачати цього духу, незважаючи ні на що». За його словами, під кожен формат радіостанцій буде створено власну версію звучання гімну. Зокрема, на Radio Roks надалі звучатиме рокверсія, в ефірі станцій в форматі lounge звучатиме інструментальний варіант мелодії.

Правильним рішення «Радіокомітету» вважає Голова Національної ради з питань телебачення та радіомовлення Юрій Артеменко. На його думку, згуртована позиція радіоіндустрії – це гарний приклад саморегуляції та патріотизму, який неодмінно повинні наслідувати і телеканали: «Здавалося б дрібниця, але підсвідомо звучання гімну має розвивати почуття патріотизму. Така практика існує в інших демократичних країнах, зокрема в Америці, де не тільки лунає гімн в ефірах телеканалів, а й біля кожного будинку майорить прапор».

«Радіокомітет» – міжгалузеве об'єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України - група ТАВР, «Український медіа холдинг», Business Radio Group, «Люкс»; мережеві рекламні агенції - Publicis Groupe, ADV Group (Initiative), Group M, UMG та Radio Expert - та, у якості керівного партнера, - Незалежна асоціація телерадіомовників. Радіокомітет створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуються як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

Прес-служба «Радіокомітету».

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Ольга Большакова
Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 13138  Коментарів: 0