Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Новини

РозділиНовини НАМ

1.8.2018 16:00 | Автор:

Дані радіослухання в Україні друга хвиля дослідження 2018

Про це свідчать дані другої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання  «Радіокомітет» дослідницька компанія Кantar TNS  в Україні.

Опитування проводилось  у період з 16 квітня по 08 липня 2018 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+,  віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 219 респондентів.

Нова хвиля досліджень свідчить про стабільність радіослухання. Українці майже не змінюють своїх звичок радіослухання, активно слухаючи радіо.

Так, у загальнонаціональному рейтингу першість за рейтингом та охопленням залишилась незмінною у порівнянні з попередньою першою хвилею дослідження 2018 року: «Хіт  FM», «Радіо Пятница», «Люкс FM» - саме ці радіостанції  займають найвищі позиції.

За показником рейтингу AQH% лідируючими  радіостанціями в цій хвилі є : «Хіт  FM», «Радіо Пʼятниця» , «Люкс FM» та «Шансон».

Бачимо відмінність за місцем в Топ-10 радіостанцій в порівнянні з попередньою хвилею дослідження 2018, мають лише радіостанції всередині своїх холдингів «Русское Радио Украина» та «Радио Roks» (холдинг ТАВР) помінялись місцями, а також помінялись місцями «Наше радіо» та «Ретро ФМ» (холдинг УМХ).

Середньотижневе охоплення радіо становить 80%.За цим показником з ТОП-10 вибуло «Авторадіо», а зʼявилося - «Мелодія ФМ».

За даними  дослідження , портрет  радіослухача виглядає так:

  • скоріше чоловік : 54%;
  • активний користувач Інтернет: 84% користуються щодня;
  • мають авто в cім'Ї:  59%;
  • одружені: 61%;
  • мають вищу освіту: 53%;
  • мають дохід вищий середнього або високий, і цей показник значно зріс у порівнянні з аналогічною хвилею 2017: 54%,  раніше він становив 43%

Оксана Шавель, маркетинг директор ТАВР – Медіа зазначила: «Позиції радіостанцій ТАВР - Медіа залишаються стабільно високими, що доводить  зацікавленість аудиторії в продукті, який пропонують наші станції. Важливо відмітити, що до першої десятки радіостанцій у цьому дослідженні увійшла «Мелодія ФМ», отже нове позиціонування та певні зміни в звучанні працюють на збільшення аудиторії».

 «В черговий раз дослідження показало, що радіо залишається ефективним каналом комунікації, це доводять і стабільне охоплення і середньодобовий час прослуховування радіо: 4 год. 26 хвилин, причому на роботі радіо в середньому за добу слухають 6 годин 35 хвилин. Тому рекламодавцям потрібно звертати увагу на це, адже на роботі люди не можуть дозволити собі дивитись телевізор, наприклад, чи читати газети і журнали, а люди, які працюють, це – активне платоспроможне населення, яке цікавить більшість рекламодавців», - прокоментував Микола Мамайко, аналітик- маркетолог Бізнес Радіо Груп.

Прес- служба Радіокомітету

 

Повернутися до розділу

 

Блог НАМ

Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 20905  Коментарів: 0
Ольга Большакова