Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Медіа новини

Соціальний ролик про мінні знаки

Рекламне агентство PlusOne запрошує телевізійні канали долучитися до поширення соціального ролику з умовною назвою «МКЧХ. Мінні знаки». Соціальний телевізійний ролик створений на замовлення Міжнародного комітету Червоного хреста з метою просувати безпечну поведінку осіб, які знаходяться в групі ризику у зв’язку із збройним конфліктом на сході України.

Однією із задач організації  є захист людей від мін та боєприпасів, що не розірвалися. Проблема  мін та не розірваних боєприпасів  стає особливо актуальною з приходом весни, коли починаються активні сільськогосподарські роботи, люди частіше переміщуються через покращення погодних умов, тощо, тому пріоритетний період для розміщення ролику – з 15 березня  по 15 травня 2019 року.

Міжнародний комітет Червоного хреста є неупередженою, нейтральною та незалежною організацією, цілі й завдання якої мають виключно гуманітарний характер і полягають в тому, щоб захищати життя та гідність людей, які постраждали через збройні конфлікти та інші ситуації насильства.

Висновок Національної ради з питань телебачення та радіомовлення  про відповідність відео  та аудіоматеріалу  вимогам до соціальної реклами.

Контактна особа: Поліщук О. М  097 219 71 68  op@plusone.com.ua

Більше новин

 

Блог НАМ

Ірина Вуйцик
Ірина Вуйцик
Катерина М'ясникова
Катерина М'ясникова
Фіналізуючі чисельні коментарі щодо Міністерства інформації, які дала сь
Переглядів: 12975  Коментарів: 0