Приєднатися до НАМ
Вхід для користувачів Логін Пароль Реєстрація Увійти

 

Медіа новини

«Радіокомітет» розширився і планує збільшити частку радіо у рекламному «пирозі»

 

До складу індустріального об’єднання приєдналося  два радійних холдинги та два рекламні агентства.

17 грудня на  засіданні «Радіокомітету» було прийняте рішення про його розширення. До складу комітету увійшли два холдинги: Business Radio Group (мережеві станції «Шансон», «Любимое радио», DJFM, «Перец FM» і локальні «Бізнес радіо», «Рабинович FM») та  «Люкс» (радіостанції Lux FM та «Радіо 24»). А також два рекламних агентства - UMG (Universal Media Group) та Radio Expert.

Новим головою «Радіокомітету» обрано  директора радіобаїнгової агенції UMG Анну  Жуковську. До цього часу комітет очолював виконавчий віце-президент Групи АДВ Україна з медіасервісу Олександр Барановський.

Анна Жуковська вважає, що основне завдання «Радіокомітету» - стратегічний розвиток галузі та вирішення завдань, які стоять перед індустрією. А саме -  підвищення довіри з боку рекламодавців та слухачів, зростання бюджетів та частки радіо у «медіаміксі». Адже, за її словами, наразі досить потужна конкуренція -  підвищується популярність інтернету, а телебачення щосили намагається доотримати свої бюджети.

 «Хотілось би, щоб Комітет, як об’єднання великих гравців, спільно розвивав радіо, посилював його привабливість як медіа, розширював коло потенційних завдань, а не виступав возом з байки Крилова, - зазначила пані Жуковська. - Сподіваюся, мій багаторічний досвід роботи у радіо, по обидві сторони барикад, дозволить вести якісний діалог з членами Комітету. А також максимально використовувати вже доступні ринку ресурси: PR галузі, висвітлення успішних кампаній, проведення галузевих заходів. А з часом запропонувати нові рішення, які зможуть продемонструвати ефективність радіо і переконати навіть радіо скептиків».

Олександр Барановський також вбачає у розширенні «Радіокомітету» новий поштовх для розвитку галузі: «Я вважаю, те, що до Комітету долучилися нові члени з числа крупних гравців рекламного та радіоринків — важливий крок уперед для об’єднання. Адже тепер «Радіокомітет» — це єдиний організм, який функціонуватиме злагоджено та рухатиметься у одному напрямку. Завдання не змінюються, основним завданням було та залишається просування радіо як ефективного та недорогого медіа, що якісно вимірюється».

Члени «Радіокомітету» переконані, що консолідація індустрії  сприятиме  популяризації радіо та розвитку рекламного ринку.

«ТАВР МЕДІА», за словами директора радіохолдингу Ігоря Чернишова,  вітає розширення «Радіокомітету». «Нас стає більше, отже ми сильніші. Кожну з організацій, котрі поповнили склад Радіокомітету, представляють сильні професіонали з радійної та рекламної галузі, тому це тільки буде працювати на вдосконалення радіоіндустрії. А це означає  розвиток, а розвиток - це прогрес, отже все складається правильно», - підсумував пан Чернишов.

 «Я думаю, що разом ми з цим завданням впораємось швидше, ніж кожен окремо. У Комітет увійшли усі станції,  тепер він може домогтись змін для покращення ситуації у галузі. Це і прозорість радіо досліджень, дотримання авторських прав та адекватна системи продаж на ринку», - наголошує голова наглядової ради Business Radio Group Анатолій Євтухов.

 Генеральний директор групи «Люкс» Роман Андрейко звертає увагу на те, що у середньому в Європі частка радіо у рекламному «пирозі» становить 8,2%, тоді як в Україні – лише 2,8-3,3%.

«Це дуже мало. Невиправдано мало. Тому однією з основних задач «Радіокомітету» зробити так, щоб радіо отримало справедливу частку у розподіленні рекламних бюджетів. Друге важливе завдання – якісні вимірювання, які дозволять збільшити довіру до радіореклами, і даватимуть можливість аналізувати дані, щоб у рекламних агентствах та маркетингових відділах приймати правильні рішення», - каже він.

Також пан Андрейко переконаний, що  досвід його діяльності на телевізійному ринку (у медіахолдинг «Люкс» входить канал «24») буде корисним і для радіоринку: «Дуже багато ноу-хау, які на телевізійному ринку вже вдало працюють для проведення кампаній, аналізу результату компаній,  можна успішно використовувати для радіо».

На його думку, раніше «Радіокомітету» не вистачало представництва усіх радійних холдингів. «Зараз Комітет об’єднує чотири холдинги та п’ять рекламних агентств. Туди запрошені агентства, які не просто мають добре відомі імена і великі об’єми на рекламному ринку, але активно працюють у галузі радіореклами. Я сподіваюсь, що завдяки усім цим крокам, новим учасникам, «Радіокомітет» зможе влити нову кров у радіоіндустрію», - зазначив пан Андрейко.

 

Довідка:

«Радіокомітет» – міжгалузеве об’єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги  України - група «ТАВР», «Український Медіа Холдинг», Business Radio Group, «Люкс» та  рекламні агенції (Publicis Groupe, Група АДВ Україна, Group M, UMG та Radio Expert) та, у якості управляючого партнера, - Незалежна асоціація телерадіомовників (НАМ).

«Радіокомітет» створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуватимуться як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній. Сьогодні «Радіокомітет» об'єднує 100% ринку радіо.

 

Прес-центр Радіокомітету

Більше новин

 

Блог НАМ

Ольга Большакова
Віталій Гордузенко
Віталій Гордузенко
В продовження актуальної теми: «Проведення дослідження власними си
Переглядів: 17789  Коментарів: 0